תחומי פעילות >> אסטרטגיה שיווקית ומיתוג

אסטרטגיה שיווקית ומיתוג

מעוניינים להגדיל מכירות? להקים עסק חדש?

עצרתם פעם לחשוב מה יגרום ללקוחות שלכם לרצות ולקנות דווקא מכם?

 

חברת ריקלמה מתמחה בהובלת תהליך הגדרת אסטרטגיה שיווקית ומיתוג לעסקים קטנים ובינוניים, ובהגדרת תוכניות ליישום אסטרטגיות שיווקיות.

תהליך הגדרת האסטרטגיה השיווקית מתבצע לפי מתודולוגיה ייחודית שפיתחנו הנקראת "אסטרטגיה שיווקית ב-3 מימדים", שהתוצר הסופי שלה הוא מיפוי אמצעי השיווק המתאימים לעסק בהתאמה למוצרים והשירותים של העסק, קהלי היעד עבור כל מוצר/שירות והערך המוסף שלהם עבור קהלי היעד.

בסיום תהליך סיעור המוחות המשותף, נעלה את התוצרים על מסמך שיוכל לשמש אתכם ליישום דרכי השיווק לאורך זמן.

 

תהליך המיתוג הינו חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית של העסק, והוא קובע את המסרים הראשוניים שיעברו ללקוח ויממשו את האסטרטגיה השיווקית שהוגדרה לעסק.

מיתוג של עסק חדש או מתחדש מורכב משניים: מהטקסטים ומהשפה העיצובית שבמפגש הסופי שלהם יוצרים את מרכיבי התקשורת השיווקית: לוגו של העסק,שם עסקסלוגניםתיאור עסקי, כרטיסי הביקור, עיצוב אתר אינטרנט, עיצוב הפרסומת וכו'.

 

תחומי פעילות עיקריים בתחום אסטרטגיה שיווקית ומיתוג:

 

הגדרת אסטרטגיה שיווקית ויישום אסטרטגיות שיווקיות

שיווק אפקטיבי ויצירתי מתחיל בהגדרת האסטרטגיה השיווקית של העסק שלכם. מדובר בהגדרת המוצרים והשירותים של העסק, תוך התאמת קהל היעד, ומציאת הייחודיות שלכם בעבור כל מוצר או שירות.

מיתוג העסק - לוגו, סלוגן, שפה עיצובית וכרטיסי ביקור

השלב הראשון ביישום אסטרטגיות שיווקיות אם קיים או לא קיים הוא שלב המיתוג. שלב זה קובע את שם העסק, הערכים שיעביר העסק, לוגו העסק, השפה העיצובית שלו ועוד.

בניית אתרי אינטרנט - תדמיתיים, מכירתיים קטלוגיים ועוד

בריקלמה נדע לבנות עבורכם אתרי אינטרנט תדמיתיים ומורכבים בהליך מסודר, ברמת התכנות הגבוהה ביותר ובמחירים אטרקטיביים: אתרי תדמית, אתרי מכירה, אתרי רישום, דפי נחיתה ועוד...