תחומי פעילות >> אסטרטגיה שיווקית ומיתוג >> מיתוג העסק - לוגו, סלוגן, שפה עיצובית וכרטיסי ביקור

אסטרטגיה שיווקית ומיתוג - מיתוג העסק - לוגו, סלוגן, שפה עיצובית וכרטיסי ביקור

 

השלב הראשון ביישום אסטרטגיות שיווקיות אם קיים או לא קיים הוא שלב המיתוג.

תהליך המיתוג יכול להיות רלוונטי ליזמות עסקית בתחילת דרכה, כחלק מתוכנית עסקית או כחלק מהתרעננות ושינוי בעסק קיים.

מיתוג של עסק חדש או מתחדש מורכב משניים: מהטקסטים ומהשפה העיצובית שבמפגש הסופי שלהם יוצרים את מרכיבי התקשורת השיווקית: לוגו של העסק,שם עסקסלוגניםתיאור עסקי, כרטיסי הביקור, עיצוב אתר אינטרנט, עיצוב הפרסומת וכו'.

 

תהליך המיתוג בריקלמה מתבצע על פי מתודולוגייה שפותחה אצלנו מתוך נסיון רב שנים בעבודה מול עסקים קטנים, תהליך המשלב מקצוענות בעבודת קופורייטינג.

התהליך כולל את שלב האפיון בו נגדיר את החשיבה מאחורי השם, הסלוגן, המסרים וכו', ולאחר מכן את שלב העיצוב עד להתאמה מלאה בין מה שהגדרנו ובין טעמו האישי של הלקוח.

בנוסף לצוות המנצח של ריקלמה, ברבות השנים יצרנו לעצמנו שותפים עסקיים-מעצבים גרפיים מהמובילים בשוק העיצוב בישראל ועם זאת אטרקטיביים ביותר במחיר.

 

לרוב שלב המיתוג הינו שלב משלים / מקביל לאסטרטגיה שיווקית , וכאמצעי בסיסי ליישום התשתיות ליישום האסטרטגיה השיווקית של העסק.

לאחר המיתוג יש ליישם תשתיות ליישום אסטרטגיות שיווקיות, וליצור את אמצעי השיווק השונים עליהם החלטנו: בניית אתר אינטרנט, עיצוב והדפסת כרטיסי ביקור, עיצוב והדפסת פליירים, ברושורים ועוד...